Programma THE BOOST 2023

Plenary session

08:30 – 09:00 Welkom en registratie

09:00 – 09:10 Welkomstwoord

Khalid Hafid, CEO (host)

ITAM SOLUTIONS
CEO

09:10 – 09:30 Pioneer – Vision

Khalid Hafid

Khalid Hafid de nieuwe CEO van ITAM solutions lanceert een opvallende nieuwe propositie samen met de bedrijven Mproof en Infravision. Daarmee brengt het de vakdisciplines IT Asset Management (ITAM) en IT Service Management (ITSM) dichter bij elkaar. Waar ITAM gericht is op beheersen van kosten en risico’s, daar helpt ITSM bij het realiseren van de optimale gebruikerservaring. ITAM solutions verbindt deze werelden in een geïntegreerde nieuwe aanpak. Hoe deze aanpak er precies uitziet? Dat ervaart u op The BOOST 2023!

CUSTOMER SUCCES MANAGER

09:30 – 10:00 Pioneer – 7 minutes of Mattering

Rob Hoff

13 september: de start van een nieuw tijdperk!

Rob Hoff presenteert een uniek format aan u om in september alles al te weten wat in 2023 nodig is om sneller, beter en vooral makkelijker (remote) te kunnen werken. En u bent daarvoor van harte uitgenodigd! Met Rob Hoff als host, worden in korte bondige 7 minuten sessies, de highlights van ITAM en ITSM aan u gepresenteerd, door onze partners. Zonder bla bla, maar echt wat kan en nodig is. Dus geen overlopen PowerPoints maar echte know NOW. Wij noemen dat MATTERING.

GREAT OPPORTUNITIES
BRAND-BOOSTER & BRAIN-AGENT

10:00 – 10:30 Pioneer – Future Gen-Z

René Boender 

De pioneer sessie wordt afgesloten met een ‘what matters’ presentatie door host René Boender over de nieuwe Gen Z die nu de werkvloer opstromen. René Boender zal dan een boekje over Gen Z open doen. Google even en u weet: dat wordt leuk en leerzaam.

Kortom een inspirerende sessie die de toon zet voor de rest van The BOOST 2023.

10:30 – 10:45 Coffee & tea break

Break-out sessions

ITAM SOLUTIONS
CTO & PRODUCT OWNER

10:45 – 11:30 Innovation – Clientele Roadmap

Gerben van Kesteren & Ilko van der Velden

Leer meer over de nieuwste features van de meest recente Clientele versies en wordt volledig op de hoogte gebracht over de Clientele SAM module inclusief Lansweeper integratie. Hiermee zetten we een grote stap met betrekking tot de integratie van ITSM en ITAM binnen ons eigen service delivery platform. Ook zullen we tijdens deze sessie onze toekomstige roadmap met jullie delen Doelgroep: Clientele gebruikers, Corporate decision makers op zoek naar SAM icm ITSM

4me & VISMA | Raet
DIRECTOR STRATEGIC ACCOUNTS & MANAGER IT & DATA ANALYTICS

10:45 – 11:30 Inspiration – Voor beter Service Management – de 4me klanten SSP, Serviceplan, Rossmann, TV2 & Visma Raet delen hun ervaringen.

Frank Bakker & Steven Koppenol

Het idee om Service Management eenvoudig en gemakkelijk te maken is één van de redenen waarom 4me is ontwikkeld. Wie kunnen hun ervaringen beter vertellen dan onze eigen klanten. Luister naar organisaties als SSP, Serviceplan, Rossmann en TV2 en neem deel aan de sessie met Steven Koppenol, Manager IT & Data Analytics van Visma | Raet, die u meeneemt in hun succesvolle service management reis met 4me, live on stage geïnterviewd door Frank Bakker.

4ME
CHIEF CUSTOMER OFFICER

11:30 – 12:15 Innovation – Waarom 4me Service Management Complexiteit reduceert

Martijn Adams

Service Management, voor grote en kleine organisaties, zou zo eenvoudig als maar mogelijk is moeten zijn. Dit is één van de belangrijkste drijfveren voor het ontstaan van 4me. De invoering en verbetering van de service management practices, de samenwerking tussen afdelingen (IT en niet-IT), naadloos samenwerken met leveranciers, kostenbeheersing en audits worden allen zoveel eenvoudiger en efficiënter met 4me!

Nouryon Speciality Chemicals B.V.
LICENSE & SOFTWARE ASSET MANAGER

11:30 – 12:15 Inspiration – Nouryon ITAM journey

Martijn Braamskamp

Martijn Braamskamp neemt je mee in zijn weg bij Nouryon en hoe zij ITAM challenges trotseerden.

12:15 – 13:15 Lunch sponsored by

USM
FOUNDER

13:15 – 14:00 Innovation – USM – A sustainable approach to Enterprise Service Management

Jan van Bon

In meer dan 3 decennia hebben ITIL-practices geholpen om de almaar groeiende uitdagingen in IT Service Management te beheersen, maar deze uitdagingen reiken nu veel verder dan IT: organisatiebreed. Dit vereist “nieuw denken”, in een duurzame benadering van Enterprise Service Management – zonder de verworvenheden van het verleden te laten varen. Zoals Einstein al zei kan dit niet gebaseerd worden op de dingen die we in het verleden deden: “Als je doet wat je deed – dan krijg je wat je kreeg.” Daarom moeten we alles wat we de afgelopen decennia hebben geleerd opnieuw bekijken om een efficiënte en kosteneffectieve aanpak te creëren die werkt in elke bedrijfstak en voor elke organisatie van elke omvang. Dat is het doel van USM – de Universele Service Management methode. De methode heeft al geleid tot een fundamentele vereenvoudiging en verbetering van Service Management in veel organisaties. In deze sessie krijg je een overzicht van de USM-aanpak, de praktische resultaten die organisaties hebben bereikt, en de tooling die je daarbij kunt gebruiken.

Influsense
FOUNDER

13:15 – 14:00 Inspiration – Invloed van kunstmatige intelligentie op ITAM en SAM

Ronald Scherpenisse

In deze sessie verteld Ronald Scherpenisse meer over de kansen die kunstmatig intelligentie biedt in het algemeen en mogelijke toepassing binnen Software Asset Management en IT Asset Management.
De volgende vraag staat centraal. “Hoever staat het met de ontwikkelingen van AI en hoe slim zijn de AI-modellen op dit moment?”

Hij laat een aantal voorbeelden met o.a. OpenAI en DALL-E2 zien en geeft aan hoe je zelf met dergelijk modellen aan de slag kan.

Plenary session

14:00 – 14:30 End the day with a reveal to Boost the new year!

                        (Don’t miss out)

14:30 – 16:00 Netwerk borrel en Technology corner

Sponsors

GOLD SPONSOR

BRONZE SPONSOR

BRONZE SPONSOR

Stel vrijblijvend een vraag!